La Caixa, líder en banca online a Espanya i a Europa

La Caixa és capdavantera en qualitat en tots els serveis d’Internet a Espanya (Banca Particulars, Banca Personal, Banca Empreses, Banca Professionals i Negoci, Broker online i Comerç Exterior), segons l’últim estudi elaborat per AQMetrix en el seu baròmetre de tardor.

És la primera entitat que aconsegueix el lideratge absolut en les sis àrees de negoci que amida AQMetrix. A més, el rating amb el qual AQMetrix ha qualificat els serveis que oferix La Caixa per Internet ha estat el màxim que es pot obtenir (A1A1) en totes i cadascuna de les àrees que analitza l’estudi. La Caixa també és capdavantera a Europa en els serveis d’Internet de Banca de Particulars, segons l’estudi de AQMetrix d’estiu, corresponent als mesos de maig, juny i juliol. Segons aquestes dades, La Caixa és l’única entitat a Europa amb un rating de A1A1.

El director general de La Caixa, Juan María Nin, considera que l’estudi “és un reconeixement a l’aposta constant de l’entitat per oferir el millor servei als clients innovant amb la millor tecnologia”. Quota de mercat Segons un estudi de Nielsen NetRatings publicat recentment, La Caixa triplica als seus competidors en nombre d’usuaris de Línia Oberta, el seu servei de banca online. A més, el seu portal financer és el més visitat, amb una quota del 29,4% a Espanya. La Caixa ocupa la segona posició internacional a nivell de penetració d’usuaris de serveis bancaris de cada país, només per darrere de Crédit Agricole a França.

La Caixa ha incrementat en els últims dotze mesos (fins a juny de 2008) un 13,8% el seu nombre d’usuaris de Línia Oberta, fins a arribar a els 5,29 milions de clients, dels quals 2,48 milions són operatius. A més, La Caixa té previst llançar versions beta de diversos serveis i operatives. L’objectiu d’aquestes versions beta és permetre que grups de clients puguin provar els nous serveis i formular els seus suggeriments, participant d’aquesta manera en l’optimització i desenvolupament de les noves aplicacions. Un nou disseny de la pantalla de Saldo “i moviments” serà la primera experiència en aquesta modalitat. Amb aquesta nova pantalla, el client podrà filtrar els moviments del seu compte i realitzar accions sobre cada moviment, com retornar un rebut, fraccionar el pagament d’un rebut a una targeta, des de la mateixa pantalla de Línia Oberta. Així mateix, un sistema permanent d’enquestes i puntuació oferix la possibilitat als clients de valorar permanentment els serveis de l’entitat.

Enllaç relacionat: www.lacaixa.es

Font: FinancialTechMagazine

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: