Microsoft i el seu pla per a millorar la imatge de Vista

Microsoft ha llançat una campanya de màrqueting de 300 milions de dòlars per a millorar la imatge del sistema operatiu Windows Vista i respondre així als anuncis de “Mac contra PC” de Apple. El primer anunci de Microsoft, creat per l’agència publicitària Crispin Porter + Bogusky, es va difondre el dijous i en ell apareixien el còmic Jerry Seinfeld i el cofundador de la companyia, Bill Gates, en una sabateria.

Malgrat vendre més de 180 milions de llicències des del seu llançament en 2007, Windows Vista continua patint fama d’antiquat i de difícil d’usar si se li compara amb els ordinadors de Apple. Aquesta imatge ha estat explotada pels anuncis de Apple “Mac contra PC”, en els quals apareix un cretí passat de moda que utilitza PC i que no està a l’alçada d’un tipus maco a l’última moda usuari de Mac. “El que la marca representa, particularment en el cas de Windows Vista, ja ha estat definit pels competidors. Ha arribat el moment que contem nosaltres la nostra història”, va dir Brad Brooks, vicepresident corporatiu de Microsoft.

Apple ha anat guanyant mercat enfront del PC en els últims trimestres. En el qual va acabar al juny, Gartner va dir que Apple constituïa un 8,5 per cent de les comandes informàtiques d’Estats Units, un increment del 38 per cent enfront de l’any anterior.

Font: adn.es

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: